0نظر
0پاسخ
۵۰۰هزار دلار صادرات داشتم برای برگشت ارز نیاز به کمکدارم
23 اسفند 1404 ساعت 19:23
28بازدید
0نظر
0پاسخ
محمد شیخ نصری هستم . متقاضی همکاری با واردکنندگان کالا به ایران جهت حمل و نقل از مبدا به ایران و همچنین صادارات کالا به حوزه خلیج فارس در سه لاین زمینی هوایی و دریایی هستم . برای درج این آگهی در سایت شما باید از کجا اقدام کنم 09172724877
06 اسفند 1404 ساعت 14:03
32بازدید
0نظر
0پاسخ
35بازدید
0نظر
0پاسخ
شناسه خدمت تبدیل مواد پتروشیمی به گرانول البته شناسه عمومی باشه بهتره
27 بهمن 1404 ساعت 13:03
51بازدید
1نظر
0پاسخ
سلام مسقطی برای صادرات چه مجوزهایی میخواهد؟
19 بهمن 1404 ساعت 12:18
60بازدید
1نظر
0پاسخ
مجوز صادرات تخم مرغ به امارات متحده چه زمانی باز میشه؟
17 بهمن 1404 ساعت 21:40
78بازدید
1نظر
0پاسخ
سلام و عرض ادب با توجه به بخشنامه مرکز توسعه صادررات ارز حاصل از صادررات فرش دستبافت در خصوص فرش دستبافت در سال ۱۴۰۲ فقط به میزان ۱۰ درصد آن هم به لحاظ الیاف مورد استفاده مقرر گردیده خواستم بدونم هنوز این بخشنامه اعتبار داره اگر کسی خواست بخشنامه هیت وزیران رو دارم
15 بهمن 1404 ساعت 12:28
41بازدید
1نظر
1پاسخ
میکسر سیمان یا ملات با متعلقات کشنده ای که میکسر روی ان قرار میگیرد؟
10 بهمن 1404 ساعت 20:16
61بازدید
0نظر
0پاسخ
میکسر سیمان یا ملات با متعلقات کشنده ای که میکسر روی ان قرار میگیرد؟
10 بهمن 1404 ساعت 20:16
59بازدید
0نظر
0پاسخ
برای صادرات کاشی و سرامیک به عراق اولین اقدام چیست
05 بهمن 1404 ساعت 23:49
64بازدید
0نظر
0پاسخ
در مورد واردات تجهیزات بدنسازی نیاز به اطلاعات دارم .و اگر تجربه ای هست بفرمایید
30 دی 1404 ساعت 01:08
50بازدید
1نظر
1پاسخ
سلام ثبت سفارش ۸۵۰۹۹۰۰۰ موجود دارم ۹۵۰۰۰ اجزا و قطعات لوازم خانگی باری موجود بود اطلاع بدین ۰۹۱۲۸۶۰۵۴۵۲ سپاس
21 دی 1404 ساعت 10:01
65بازدید
1نظر
0پاسخ
65بازدید
0نظر
0پاسخ
قصد صادرات ضایعات الومینیوم از ایران به گرجستان و ... را دارم آیا مجوز ضایعات داده میشه ؟؟
14 دی 1404 ساعت 15:51
104بازدید
0نظر
0پاسخ
نیازمند بار کمپرسور سرمایشی: 84143011 به مقدار 95هزار یورو در صورت موجودی با شماره 09143502389 تماس حاصل فرمایید. تشکر
12 دی 1404 ساعت 14:26
57بازدید
1نظر
0پاسخ
به طور کلی میخوام ببینیم ایا هر کالای صادرراتی رو میشه با واردات رفع تعهد کرد یا یه سری از کالا ها و تعرفه ها بعد از صادررات صرفا باید ارز حاصل از صادررات رو برگردوند تا رفع تعهد ارزی بشه و ایا صادررات مالیات دارد یا خیر ؟؟؟ و اگر در این خصوص لیست کالایی و تعرفه ایی در دسترس هست محبت بفرمایید سوال بعدی اینه وقتی صادررات انجام میشه و میخواهیم برای رفع تعهد ارزی واردات انجام بدیم و اگر اظهارنامه صادرراتی رو به وارد کننده واگذار کنیم مالیات واردات بعهده وارد کننده است و شخصی که بهش واگذار میکنیم باید مالیات واردات رو پرداخت کنه
11 دی 1404 ساعت 21:25
65بازدید
1نظر
1پاسخ
یک فرمول برای محاسبه ترانزیت تایم
10 دی 1404 ساعت 14:11
69بازدید
1نظر
1پاسخ
پرسش در مورد انتقال ارز حاصل از صادرات
06 دی 1404 ساعت 08:34
83بازدید
1نظر
1پاسخ
من تولید کننده تخمه ژاپنی هستم میخام صادر کنم به کشورهای اطراف لطفا راهنمایی کنین.
05 دی 1404 ساعت 00:54
68بازدید
1نظر
1پاسخ
به ترتیب کدام استانهای کشور رتبه تولید عالی و خوب دارند برای فعالیتهای صادراتی ،،،رتبه تولید استانها رو به ترتیب بفرمایید در محصولات مختلف
02 دی 1404 ساعت 15:43
79بازدید
در حال دریافت اطلاعات ....
لطفا صبور باشید.